środa, 31 października 2012

Inspiracje 1

Zacznę od tego, że chciałabym wam przedstawić wybrane przeze mnie kreacje z najnowszych pokazów mody. Wybrałam takie, a nie inne, bo to właśnie one mnie inspirują. Nie mam wybranego ulubionego projektanta, którego wszystkie stroje podobałyby mi się. Zawsze w jakiejś kolekcji znajdzie się jeden, dwa a często i wcale. Przedstawione outfit'y są po to, żeby się nimi "zainspirować". Przedstawiają styl, który lubię. Nie znajdziecie tu kwiatkowo-pastelowych wzorów. Inspirowanie się, to nic innego jak analizowanie deseni, detali czy wizualnej oceny całego wyglądu.  Jeżeli oglądam pokaz, coś bardzo mi się spodoba, a nie mam aktualnie pieniędzy, żeby być w posiadaniu tego "cacka" po prostu idę na łowy i staram się znaleźć coś na wzór podobnego. Sieciówki oferują nam naprawdę duży asortyment. Mając więcej czasu można wybrać się i szukać w Second Hand'ach. Nie jest to "odgapianie" jak uważa duże grono osób. To jest właśnie inspirowanie się największymi sławami świata mody.
Wszystkie przedstawione zdjęcia pochodzą z najnowszych kolekcji na jesień/lato 2013


 Maciej Zień

 Chanel

Fendi

 Kenzo

Mulberry 

Paco Rabanne 

 Trussardi

Prada 

 Iceberg

Iceberg

 Balenciaga

Balmain 

Balmain 

 Balmain 

Vera Wang 

Narciso Redriguez

 Dsquared²

 Dsquared²

 Costume National

Costume National




1 komentarz:

  1. Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak wyjechać na studia za granicę, bazuję na własnych doświadczeniach. Jeżeli masz ochotę to zapraszam : http://lipoooo.blogspot.dk/

    PS. Fenomenalne zdjęcia z wybiegu ;)

    OdpowiedzUsuń